Hoe verbeter ik mijn verkoopstrategie?

Met Goede Marketing bepaalt u de Juiste Verkoopstrategie.

Goede marketing heeft alles te maken met het begrijpen van uw klanten, uw concurrenten, de aard van uw activiteiten en uw eigen omgeving. Actueel inzicht is immers noodzakelijk om de juiste verkoopstrategie te kunnen bepalen. Wij helpen u met het ontwerpen en realiseren van een efficiënte en doelgerichte toekomst van uw bedrijf.

juiste verkoop strategie

Welke koers vaart u?

  • MARKTONDERZOEK
  • KANSEN
  • CONCURRENTIE
  • OMGEVING

Inzicht in uw omgeving.

“De zakenwereld is veranderd. Onze klanten zijn veranderd. Wij moeten ook veranderen.”

Wat jaren geleden een winnende strategie was, hoeft nu niet meer per definitie te werken. Belangrijke veranderingen op economisch, technologisch, sociaal en politiek vlak hebben namelijk wel degelijk invloed op uw bedrijfsvoering en uw resultaten. Inzicht in uw omgeving helpt bij de ontwikkeling van een betere strategie.

Samenwerking met ons team leidt tot essentieel inzicht en een betere verkoopstrategie, waarmee u zich duidelijk differentieert en winstgevende groei kunt realiseren.

Werkwijze

We starten met een interne en externe analyse op basis van bewezen concepten. Onze bevindingen bespreken we met u en uw medewerkers. Daaruit volgt een plan van aanpak met te ondernemen acties en een rolverdeling

Afhankelijk van uw wensen en budget kunnen wij de regie nemen, acties geheel voor u uitvoeren of ten dele. Het is maar net wat u verkiest!.

Resultaten

Weten hoe u zich kunt onderscheiden van uw concurrenten;
Weten welke proposities u nodig heeft om harder te groeien dan de markt;
Met minder inspanningen nieuwe klanten bereiken met uw website;
Met uw bedrijf beter inspelen op een sterk veranderende markt;
Wel winstgevende groei realiseren in de komende jaren.

Voordelen

Een weloverwogen verkoopstrategie biedt een gedegen fundament voor uw organisatie om goede resultaten te bereiken in een vooraf bepaalde periode en binnen het gestelde budget.

Voor wie?

MKB(+) ondernemers / bedrijfsopvolgers;
Franchise gevers;
Ambitieuse starters;
Organisaties die klantgerichter willen worden.